Friday 27 March 2015

Hati Yang Berkata



































Assalamualikum w.b.t. Moga para pembaca berada dalam keadaan sihat sejahtera begitu juga dengan insan-insan yang tersayang. Ayah, ibu, abang, kakak, adik, isteri, suami dan sebagainya, harap-harap hidup dan mati kita diredhai oleh Allah S.W.T.

Sudah lama saya tidak meng "update" blog ini dan rasanya tak ramai pon yang menjengok blog ini. Jadi tidak apa-apalah kalau saya tidak sempat memuat naik hasil penulisan baru saya. Hari ini saya sangat ketandusan idea untuk menulis. Harapnya sajak ini cukup untuk hari ini.

Saya rasa setakat itu saja untuk kali ini, yang baik datang dari Allah dan yang buruk datang dari diri saya sendiri atas izin Allah juga. Assalamualaikum w.b.t.

1 comment:

Den Yusuf said...

Salam Tuan pengarang , nama saya Den Yusuf . Saya nak meminta keizinan dari Tuan Pengarang untuk saya nyanyikan sajak ciptaan Tuan menjadi sebuah lagu . Actually saya seorang buskers dan ketika PKP ni saya tak dapat kemana mana dan tiada apa yang mampu saya buat selain duduk di rumah . Harap Tuan Pengarang dapat memyambut baik cubaan pertama saya ini . Sekian terima kasih