Saturday 1 March 2014

Sajak Ketuhanan



Assalamualaikum, moga2 para pembaca berada dalam keadaan sihat sejahtera dan begitu juga dengan ahli keluarga. Berdasarkan sajak yang ditulis sudah jelas, saya ini bukanlah orang yang mahir. Saya hanya seorang yang baru berjinak-jinak dengan dunia penulisan kreatif dan masih terkapai-kapai dalam menuntut ilmu. Kalau ada salah silap, harap2 para pembaca dapat memberi tunjuk ajar dan juga teguran menerusi saluran-saluran yang sedia ada.

Sebenarnya, saya rasa takut juga  untuk berkongsi sajak ini kerana takut dikatakan "Mat Jiwang". Jadi,  kepada  para pembaca, JANGAN panggil saya "MAT JIWANG"....... INI AMARAN  :)

Walauapapun ini hanyalah perkongsiaan, moga2 sajak ini dapat memberi manfaat kepada kehidupan kita dan dapat mengajar kita erti kehidupan yang sebenar. Saya rasa setakat itu saja untuk kali ini, yang baik datang dari Allah dan yang buruk datang dari diri saya sendiri. Assalamualaikum. 








1 comment:

magikosbabst said...

The titanium 3d printer for printing 3D models
3D samsung titanium watch printer, the first production model of 3D printing 3D citizen super titanium armor modeling with no manual. Manufactured by iGaming 1xbet app supplier, it has the used ford edge titanium biggest and schick quattro titanium best quality production